Hayrlı akşamlar kızlar bebeğim bir buçuk yaşında bacakları dışa doğru parantez bacak veya o bacakta deniliyormus çok farkedilmiyor ama ben fark ettm ortopedi doktoruna götürdüm film çekti doğuştan değil d vitamini eksikliği vardır ondan dedi düzelir dedi ama çocuk doktoruna götürdüm d vitamini normal çıktı acaba bebeğinde böyle Bir problem olan var mı ne yaptınız nasl düzeldi