Balyanaakannesiii işi gücü bırak herseyi dogurmadan önce ilk bebegini düzene sok ek gıda reddi yasadik kendim uğrasmadim doktora danistim 8. Ayda ek gidaya basladık şuanda çok sükür çok istahli degil ama yiyor 6 aylik olunca da hemen odasını ayırdım bizimle yatiyordu yan odaya oda yaptık ona birseyler en azindan yoluna girdi sallayarak uyutuyorum ayagimda uyuduktan sonra besigine koyuyordum beşiği kaldirmak icin yatağa alistirdim simdi salliyorum yataginda kaliyor simdiki hedefim sallamayi birakip kendi uyumasini saglamak 3 ayım var birseyleri yoluna koymak için sonrası bebek d9gduktan sonra kariscak zaten 🤣 mutlu ol bu cocuklar bu telaslar Allahin bize bir lütfu rabbim aratmasın isteyen herkese nasip etsin. Bana salaksın aptalsın ikisine birden bakamazsin 1. Daha cok kucuk rezil olursun diye cok soylendiler kendi ailem esimin ailesi herkes ama umrumda değil insanlar 1. Yi dogurup araya 6 7 sene koyuyorlar tam rahata erdim derken hoooppp bütün düzenleri bozuldu 🤣 ama bizde öyle degil arkadasım biz birden yorulcaz ama o yprgunlukla 2 cocuk buyutcez rahata erdigimizde geride 2 cocugumuz olcak