Doruk20222 Merhaba anneler bebeğim beş aylık ilk doğduğunda sütüm artsın diye hep eöziriyordum öyle uyumaya alıştı şuan beş aylık bebeğim gittikçe de ağırlaşıyor ağlatarak uyku eğitimi de istemiyorum hiç sallamadım bu zamana kadar sizlerden fikir istiyorum ne yapabilirim uyku saatleri çok da düzensiz sayılmaz bu arada uykusu gelince mızırdanıyor ama emzirirken uyutmaya çalışırken de kafasını geri atıp duruyorgeri alıyor huzursuzlanıyor kucağımda emzirmek zorunda kalıyorum zaten zayıfım yoruluyorum inşallah bir çaresi vardır yoksa ne zamana kadar böyle devam edecek ki
Kuzeysmommmmm Doruk20222 valla 11 aylık oldu oğlum hala emerek uyuyor. Emme araları uzadı gündüz, 2 uyku uapıyor sadece uyurken emiyor. Ama gece… ben başaramadım uyku eğitimini çok ağladı. Ama gece beslenmesini kesmem gerek yine ağlayacak. Allah büyük
kadriye07 Doruk20222 emzirme yastığı şimdilik kurtarıcı ama benim içinde çözüm değil uykusu geldiğinde ayrıca emmek istiyor bebeğim nerdeyse 6 ayı dolduracak
Seker-portakali Ben de burada bekliyim 😂 Benim oğlum da beş aylık, hep emerek uyuyor bir iki sallasam da uyusa dedim çok ağladı öksürene kadar ağlıyor emme dışında uyutamıyorum. Nasıl olacak hiç bilmiyorum ve yakında işe başlamam gerekiyor 🥺
Doruk20222 Seker-portakali aynen bende işe başlama istiyorum ama bebim benden ayrılmıyor nasıl bırakayım