Emzirme sütyeni tutuyor bi deneyin.Evet sürekli tıkadım çünkü süt yağlı çocuklarda pamukçuk da oluşur hemde bi öncekinden kalan süt kalıntısı yeni sağımdaki sütle birleşince kalitesi azalır diye düşündüm ben 10 günden sonra da her saat başı sağdım. 1,5 ay her saat başı sağdım sonra 1,5 saatte bir sağım yaptım onu da yaklaşık 15 gün yaptım sonra 2 saate çıkardım çünkü bir daha gitmesinden korktum ne kadar uzun sağmazsak sütümüz azalır o yüzden çok uğraştım ☺️