Blairss Merhaba Bebekleri icin mama da kullanan anneler ek gıda almaya başladığında mamayı nasıl veriyorsunuz mesela 8aydan sonra kaç cc ve kaç kere günde? Bir de kaç yaşa kadar devam ediliyor mama acaba ?
Yagz_ipklr_22 Blairss Biz 11 aylığız 5.aydan sonra başladık ek gıdaya günde iki kere mamasını veriyorum 200 cc 4 saat arayla birde gece iki defa içiyor toplamda 4 defa kalan saatlerde üç öğünde çorba kahvaltı öyle geçiriyoruz düzenimiz böyle maşallah çokta güzel gidiyor kilomuz falan 🧿
GSevilay65 Yagz_ipklr_22 aynıyız ya bizde öyle gidioruz sabah kahvaltısı mama öğle yemeği çorba mama aksam yemegi mama uyku arada danone 11 ay 27 günlük 🧿 kızım da kilosuna kaç acaba bebisinizin gece normalde kalmaz kalkarsa mama direk uykuya :)
B1elf 11 ay 15 günlüğüz mama doyurduğu için ek gıda reddi yaşadık 120 cc iciyordu günde 12 kez falan 8. Ayda ek gıdaya tam anlamıyla geçebildik doktorumuz ilk başta başlerken sabah için mesela uyandı hemen kahvaltı az yediyse arkasına 90 cc mama ver bunları bir öğünmüş gibi düşün zamanla azalt demisti bütün ögünlerde o sekilde ilerledik şuanda sabah uyanıyor kahvaltı ara öğün muhallebi meyve vs. Sonra 60 cc mama ve uyku Uyandı ögle yemeği tekrar uyumak isterse 60 cc mama ve uyku uyumazsa gece uykusuna kadar ogleden sonra ara ogun aksam yemegi gece yatarken 150 cc mama gündüz toplam 3 kere içmiş oluyor gecede bazen 1 bazen 2 kere uyanıyor 60 cc veriyorum benim 60 cc vermemin sebebi azaltıp kesme yoluna gidiyorum 120 ydi 90 a düsürdüm bi 15 20 gundur 60 cc verip yemeğe yönelmesini sagliyorum 18. Ay gibi mamayı tamamen kesmeyi düsünüyorum doktorumuz 18. Ay uygun demisti 24 diyende var