AsyaMYk Kızım 20 günlük önceleri sarılık olduğu için her 2 saatte bir emziriyordum uyandırıp ama şimdi sarılığı bitti yine 2 saatte bir mi emzirmem gerekiyor yoksa kendi açıkıp ağlamasını mi beklemem gerekiyor hanımlar
benkosarim AsyaMYk yani daha çok yeni sarılık ihtimali var o yüzden kırkınız çıkana kadar kendiniz 2 saatte bir uyandırıp emzirin kırkımız çıktıktan sonra kendi ağladığında emzirin ben öyle yaptım