TosbiginnnAnnesii Oğlum 11,5 aylık ve geceleri mama içiyor , nasıl bıraktırdınız , artık delıksız bır uyku uyumak ıstıyorum , nasıl pes ettırdınız bebegınızı lutfen yardımcı olun
Alppinannesi TosbiginnnAnnesii ben de merak ediyorum ya büyük oğlum 20 aylıktı memeyi bırakmadan önce geceleri 4 5 kere uyaniyordu yinede
Kuzeytoo TosbiginnnAnnesii valla ben bi anda kestim. 3 günden sonra başka bi derdi yoksa uyanmıyor. 3 gün zor geçiyor hatta ilk gün daha zor bi şekilde kucağa alıp pış pış yaparak uyuttum. Daha sonra daha az kalktı daha sonra daha az derken uyanmamaya başladı. Ama şu an azı ve köpek dişi çıkıyor geceleri uyumuyoruz desek yeridir 🥹
dumeka TosbiginnnAnnesii ben de çözüm arıyorum ne emzik ne biberon ne pış pış kabul etmiyor meme ağzına girene kadar kendini yırtarak ağlıyor. Bir de gözü de kapalı yani uykuda aslında ama o meme ağzına girene kadar kendini de bizi de harap ediyor.
TosbiginnnAnnesii Ruzz-Batu benımkı ıkı kere kalkar mamaya birde arada mızırdanmaları saymazsak artık cıdden tukendım
TosbiginnnAnnesii Alppinannesi mılletten duyuyorum falan bebegı delıksız uyuyanımı ararsın , uyanmayanamı anlamadım gitti ya
TosbiginnnAnnesii Kuzeytoo o ılk 3 gune gucum varmı bılmıyorum artık cidden yoruldum , bızımkı o kadar aksı ki pıspıs mısmıs anlamıyor basıyor cıglıgı
TosbiginnnAnnesii dumeka benımkıde öyle birde öyle bır bagırıyoki mama agzına gırdıgı an tık susuyor , sankı gören dövuyoruz sanar
sibelsglm2210 Su an bende bu aşamadayım sabır taşı aldım 3 saattir emmiyo ama uykuya nasıl geciricem hadi uyuttum gece uyanınca napicam deli gibi düşünüyorum en son buraya girdim bi çare bulurum bilgilenirim diye. Su an uykuya geçmeye korkuyorum
TosbiginnnAnnesii sibelsglm2210 valla bende su verıyorum yok , emzık verıyorum yok ılla o mamayı ıcecek delırcwm artık
Ruzz-Batu TosbiginnnAnnesii gece mizmizlanmalari ve kalkip uyumamasi arada onlari bende saymiyorum mesela bu gece saat 3:20 de kalkti 4 bucuga geliyodu uyudu ama ben hic yatagindab kaldirmiyorum bu durumlarda gece lambasi aciksa onuda kapatiyorum kendi kendine uyumasini bekliyorum
TosbiginnnAnnesii Susbeadam_ valla bende tukendım gunduzum zaten maraton gecede böyle artık çözüm arıyorum 🥲
Kuzeysmommmmm TosbiginnnAnnesii bende uykusuzluktan çok sıkıldım artık gece beslenmesi sağlıklı değil 11 aylık olduk. Yeni yılda kesmeti düşünüyorum gece ama emerek uyumayı nasıl bırakcaz bilemiyorum
Irmakmelegim TosbiginnnAnnesii gece 1 kere kalkıp mama içiyorsa tekrar geri uyuyorsa demek ki kesmeye hazır deildir kızım dan biliyorum 14 aylikti kesebildim gece beslenmesini şuan 16 ay 18 günlük kızım akşam en son uyumadan önce mam icer uyur
Melisayy TosbiginnnAnnesii ben tesadüfen denk geldim bir yerde hergun mamayı 1 ölçek azaltarak verin diyordu 9 günde gece beslenmesini unuturmus bebek 1 yaşındaki çocuğuma gece 4 ölçek veriyorum fazlasını içmiyor aciktigi için değil alışkanlık olduğu için kalkıyor 2 ölçeğe düşürdüm bu seferde sabah 9 da uyandırdı 7 de uyanmaya başladı bı denge saglayamadim açıkçası başka yollar deniycem
Irmakmelegim mervekarr bi kaç kere mesela gece uyumadan önce içti mamasını sabah a kdr uyudu 2 3 kere yaşadım mesela 13 aylık falandı sonra gece kalktımi bir iki kere kucagimda uyudu mama istemeden ama sabah a kdr kucsgimda yanımda uyudu yatağına yatirdigimda uyndi sonra 14 aylikti kesmeye karar verdim azaltarak kestim ilk gün 120 cc şu ya 4 ölçek mam deil de 3 ölçek koydum 2gun bu sklde yaptım sonra 120 cc 2 ölçek koydum 2 gün daha böyle gittim snra 120 cc 1 ölçek koydum 2 gün daha koydum snra sadece şu verdim 1 hafta sürdü yine kalktığı oluyor ama ya yanımda besigindentekrar geri uyutuyrm