1.5 yaşındayken devlet hastanesinde profesöre yaptırdık ameliyatını. Cok onemli bi ameliyatmis emin ellerde olmayinca 2. 3. ameliyat gerekebiliyormuş. Operasyon sonrasi 1 hafta hastanede kaldik. Sonda takılıyor pipisine eger sonda vaktinden önce çıkarsa ameliyat çöpe gider demisti doktorumuz. Zor zamanlardi ama cok şükür gecti senede 1 kontrole gidiyoruz