Merhaba anneler 22+6 haftalık hamileyim.kızımda iki taraflı Lv 13er mm olçüldü.Nedeninin beyin kıvrımının gelişiminin yavaş olduğundan kaynaklı olabileceği söylendi.Genetik test istendi.Benim gibi bunları yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı acaba? Ağlamaktan üzülmekten kafamı baska hiç birseye veremiyorum.