Asyaveannesi04 Yusuf20 doğalgaz 5 petek 1100 elektrik 300 geldi ki sabahtan akşama kadar işteyiz elektrik şaşırtıcı doğalgaz tamam full yanıyor
lceLady Yusuf20 Çok makul canım. Yeni asgari zam ile cok rahat ödersini hatta kenara para bile kalır. Bi arkadas burda bugün zam için böyle diyorduda. Çok makul
Deletedmom_875 Gecen ay doğal gaz 7 petek 525 geldi, elektrik 250. Bu ay gelmedi henüz haftaya gelir ama geçen ay hava iyiydi termostat devreye girmedi gündüzleri
Yusuf20 kamyon_leo bizim için iyi değil zaten ısınamıyoruz üst elektrikli ısıtıcı kullanınca aşağıdaki soba yakıyor sadece 1 yerde oturuyorlar
66arasim Yusuf20 Bizimki 500 gelmiş alt üst yakmiyormuş uyanıklar öbür ay şikayet edicem yerler buz ben yakim onalr ısınsın aslında evimiz iyi yakmasak bile ama bebek var mecbur
yagmuraltintas 66arasim yapmayın Allah aşkına onlar yaksa faydasını siz görürsünüz sadece benin altım komple boş ama biri olsa bile ben yakıyorum diye yakmasını bekleyemem biz yakarken zor ısınıyoruz bizim yaktığımız onlara çok az bir fayda sağlıyordur ev durulacak sıcaklığa bile gelmiyordur yani
Poyrazin_annesii 66arasim benım alt komşuma 1134 lıra gelmş bebebgı var. Bnde yakıyorum evde ama yınede ev sıcak olmuyor. Bnce alt üst gaksada ev yıne aynı oluyor dıye düşünüyrm. En azından bizim ev oyle kontrol ettm yok ısınmıyor ev
Budiss_Moms Yusuf20 bence gayet iyi gelmiş. 4 petek 1080₺ doğalgaz 546₺ elektrik geldi bize. Isıtıcı açıyorum arada o yüzden elektrik fazla