minesglm Senazrahmet ay bndr bi ilaç var şuan evde degilim gidince sana yazayım kuzum tamam mı o çok iyi geliyor adını unuttjm şimdi
Asyaveannesi04 Senazrahmet gümüş kapak canımı kurtardı ilk günden beri hep gümüş kapak kullandım baby me aldım ebebekten hiç yara olmadı ve 9 ay kullandım bebeğimde 11.5 aylık 🌺
Kaderyilmazzz Senazrahmet o yaradan açıdan çok çekmiş kişi olarak neler denedim denedim sana tek birşey söyleyeceğim , garmastan pomad krem , bende buraya yazıp sormuştum onu söylemişlerdi denedim ve dua ettim tek çareyi onda bulmuştum:)
Ayseldemir Senazrahmet merhaba ben ezaneden en pahalı kiremi aldim yaklaşık 1gun kulandim.gogusun agrisada sık sık emzirixen bunun dermanı bu ablacim yeni doğum yapmış bir anne olarak bolca agrsa bile emzir 3gune gidiyor saten agrisi
Senazrahmet Asyaveannesi04 ya alıyım almıyım demiyorum ama bazısıda hiç memnun kalmamıs memnun kalmamaktan korkuyorum
minesglm Senazrahmet garmastan pomat kuzum ilaç bak bu ilacı doktor verdi bana en ama en iyisi bu 5 gün kullandım geçti emzirmeden güzel yıka ama alırsan öle emzir
Senazrahmet Ayseldemir aglaya aglaya emziriyorum zaten hiç vazgecmiyorum ama canım cok agrıyor bi yandan o bi yandan sezeryan agrıları
Kubra-kc9 Senazrahmet ben 20 gün oldu hala çekiyorum tahin yağı dendi denedim zeytinyağı da iyi geliyor dediler garmastan pomad dendi herşeyi denedim ama fayda etmedi belki sizde eder