minikASLANIM genelde evi kira asgari ücret alan üzerine mal müşk olmayanlara veriliyor.
Ama malesef cok kişi var kii bizim aileden bile. Evi baskasının üzerine yapıp yardım alan. Hele bi tanesi var 2 evleri var yinede yardım alıyorlar. Keske iyice arastırılsa