Elfdmn Bu aralar kucağımda uyuyo bir türlü yatakta yada saklayarak uyuyamıyorum 🙄 biberonla mama veriyorum beni hiç emmedi zaten onuda almakta güçlük çekiyor ağlıyor
ipekadaninannesi Elfdmn keşke alıştırmasaydınız daha çok kücük bebeğiniz ve ay büyüdükçe uyuma süreleride artıcak devamlı kucağınızda olması sizide onu da yorar
Fatma3460 Elfdmn benimde oğlumda öyle artık dayanacak halim kalmadı lavaboya bile zor gidiyorum 🥺🤦♀️