yigitinaannesii Kızlar selam, Bugün bebeğimin kırılan bacağına ek olarak alçı takıldı ve 475₺ dendi. Şaşırdım açıkcası. İnternetten baktım araştırma hastanelerinde 7₺ özellerde 15₺ yazıyor. Bir bilginiz var mı?
lceLady yigitinaannesii çok geçmiş olsun.oglum için kolu alınmıstı alcıya ama ücret alınmamıstı devlet hastanesiydi
Asyaveannesi04 yigitinaannesii özeller iyice uçmuş durumda bizim muayene ücretleri 250ydi 500 olmuş 🤦🏻♀️ Allahtan özel sağlık sigortası var
Geceveuzay yigitinaannesii Ağustosta oğlumun kolu kırıldı alçı için hiç ücret almadılar özel hastanede
Beraninannesii yigitinaannesii Üniversite hastanesinde ücretsiz oluyor bizde bebeğimin ayaklarına alçı tedavisi yaptircagimiz zaman tek ayak için 600 ₺ muayne ucretide 1000₺ istemişlerdi dogrudur. Biz her hafta alçı yenilemek zorunda olduğumuz için bize çok fazla gelmişti.
yigitinaannesii Beraninannesii Ne olmuştu peki bebeğinize? Benim bebeğim evde yürürken düştü sol üst bacakta çatlak var. Doktor 1 ay 1,5 ay iyileşme süresi verdi. Siz ne kadar sürede iyileştiniz?
Beraninannesii yigitinaannesii benim bebeğim doğumsal çarpık ayaklı 3 ay sürdü nizama almak için 3 ay her hafta alçı yapildi