Öncelikle merhaba, kızım 4ay 14günlük normalde uyuyan bir bebek değildi çok zor uyuturdum mutfakta davlumbaz altında saatlerce kucakta sallayarak ve uykusuna kucakta devam ederdi evde iş yemek yapılamıyor bunlar yok zaten neyse 2saatte bir uyutmaya özen gösterirdim en son gece 11buçukta uykusuna dalardı sabah 7buçukta uyanırdı (tabi gece 2kere emmek için uyanırdı) bu şekilde düzenimiz vardı ve ben uyumuyor diye ağlardım AMA ŞİMDİ HİÇ UYUMUYORRRRR!!!!! Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım onunla birlikte bende ağlıyorum okuyorum sürekli ama olmuyor çözüm yok banyo masal masaj emmek sallamak dışarı çıkarmak herşeyi deniyorum denedim uyumuyor uyusa bile 10dakika sonra hep kucakta asla yemek yiyemiyorum dışardan söylesem bile olmuyor tuvalete gidemiyorum yapışık gibi bütün gün ağlayarak göz ovuşturarak uykuya direnerek cıyak cıyak dolanıyoruz sinirlerim çok yıprandı bu uyku eğitimlerine bakıyorum yok çocuk morarıyor ağlarken yapamıyoruz ben yapamıyorum sinirlerim çok yıprandı bebeğe yansıtmak istemiyorum eşime çatıyorum bebek en ufak sese uyanır evde parmak ucu yürüyoruz konuşmuyoruz öksürükten bile yastığa suratımızı kapatıyoruz sırf ses olmasın uyanmasın diye ama her türlü uyanıyor bu kalıcı mı geçiyor mu bu 4.ay neymiş ya bide diş çıkaracak damaklar beyazladı biliyorum acı çekiyorlar ama çözümü olmalı en azından uyumalı 😭😭😭