kamyon_leo merhaba, benim bebeğimde de böyle bir durum varmış. Doktor vazelin surmemi söyledi fakat biz sürdük pişik yaptı. Bepanthol kullanıyordum onu sordum.olur dedi bence maksat orayı nemli tutmak. 1 yaşına kadar düzelmezse farkli bir krem verecegini söyledi. İdrar yolu enfeksiyonu yaşamadık, sadece biraz daha küçükken idrar yaparken inler gibi ses çıkarıyordu. Bence bundan kaynakliydi.