Anneyimbennnn Kızlar bebeğim 10 buçuk aylık mamayı 1 yaşına kadar kesmeyi düşünüyorum acaba doğru mu yapıyorum mamayı 1 yaş öncesi yada sonrası bırakan var mı bıraktıktan sonra ne vermemiz lazım lütfen bilgisi tecrübe si olan yazabilir mi ☺️
Kikiriki Anneyimbennnn tâbi ki yanlış en az 2 yaşına kadar en azından gece uykusundan önce veya gün içersinde verilmesi gerekli ek gıdasını etkilemeyecek şekilde
sb- Anneyimbennnn ben iki üç doktora sordum 1 yaşında bırakırsanız çok iyi ama çok çok iştahlı olması gerekiyor bunun için ek gıdayla doymalı mutlaka dediler
1ege1anne Anneyimbennnn oğluma 1 yaşına 3 4 gün kala bıraktık evdeki mama bitti bizde almadik günde 1 yada 2 kere içiyordum sanırım onun yerine süt vermeye başladık oğlumda kabul etti zorlanmadim açıkçası
1ege1anne Anneyimbennnn evet canim ama şöyle ki oğlum hiç birini ayırt etmeden icti suan 3.5 yaşında hala ayırt etmez
Zeyn0206 Anneyimbennnn benim oğlumda 10 buçuk aylık kendiliğinden bıraktı mamadan tiksindi mi anda gece zaten vermiyorum bir şey sabaha kadar uyuyor sabah ilk uyandığında muzlu karışım veriyorum sonra erken kalktığı için geri uyuyor ikinci kahvaltısını bizimle yapıyor öğlen uykusuna yatıyor kalkınca yine karışım veriyorum ara öğün meyve veriyorum akşam bizimle yiyor ona ekstra çorba veriyorum akşam uykusuna yatıyor bi 3 saat sonra kalkıyor tekrar tok olsun diye muhallebi veriyorum uyutuyorum