SuzanNaz
Merhaba şöyle söyliyim yürüme dönemi yaza geldiği için almıştım eger kışın olsaydı evde giydirmezdim acıkcası ama şöyle bişey oluyor. Kısa süreli isterseniz giydirebilrsinz ayakkabı bebegin daha uzun süre ayakta durmasını ve dengesini tutmasını sağlıyor buda bebegin daha cok hosuna gidiyor