ZeynoGulsum 5 buçuk aylık bebeğim 3 gündür mız mız, sinirli.. Damakları acıyo sanırım.. Sizin bebeğiniz de öyle mi? Emzik almıyor. Biberon ile mama vermeye çalıştım içmedi.. çok az uyuyor. Gece de çok uyanıyor..