Yigitmiray38 Genel anestezi ile diş yaptıracam ama uyutmada çekim kanal dolgu hepsi bi arada olacak. Sizce sonrasında dayanabilir miyim. Yaptıran var mı. 2 tane çocuğum var biri 7 aylık emziriyorum da. Nasıl olacak bilmiyorm.
1Mother1Boy Yigitmiray38 Hepsini bir anda yapıyorlar önce diş temizlenir geçici dolgu yapılır. Ölçü alınır. birkaç gün sonra tekrar çağırırlar o zaman da kaplama yapılır. Sizin dişinize ne yapılacak. Emzirin biraz da sağım yapıp dolaba koyun acıkınca verirsiniz.
Bebek070 Yigitmiray38 ben genel anesteziyle yaptırdım 3 hafta oldu 4 tane diş çekimi yaptırdım 40 dk bitti uyandığımda uyusukdu Bisey hissetmedim çok rahattı sonrasında 2 3 gün sızlama oluyor oda normal
atlasrl Yigitmiray38 merhaba ben de bu konuda baslık açacaktım, epilepsi rahatsızlığımdan dolayı genel anestezi istiyolar korkuyorum ben de 4 ay önce de genel anesteziyle sezaryen olmustum. arka arkaya olması sorun yaratır mı acaba 🤦🏻♀️
Yigitmiray38 1Mother1Boy öyle bişey demediler bana anestezi alınca hepsini yapacaz dediler dolgu kanal tedavisi. Fobim olduğu için ben işlem yaptıramıyorm
1Mother1Boy Yigitmiray38 Bende yaptırdım ama hepsini bir kere de yapmadılar. Sinirleri alındı temizlendi ölçü alındı geçici dolgu yapıldı 3 gün sonra gittim kaplama yapıldı. Doğum yapalı 15 gün olmuştu dişimi yaptığımda
Bebek070 Yigitmiray38 çekim yaptırdım sadece dolguda vardı ama hepsini bir yaptırmadım Emzirmıyorum bebegım mama ile besleniyor
1Mother1Boy Yigitmiray38 2saat emzirme demişti ben emzirdim ondan sonra hem beni aldılar sağım yapıp dolaba koydum. Emzirmeden önce ilk sütünüzü sağın bikac damla ondan sonra emzirin
Yigitmiray38 atlasrl o konu hakkında bilgim yok malesef ama bi anestezist anne görmüştüm burda sanırım yardımcı olur