52 günlük kızım 7 gündür kaka yapmıyor dün doktora götürdüm maflor damla yazdı ama kaka yapmadı , gazı çok iyi çıkıyor her bezi bol bol cişli ama kaka yok napacagim bilmiyorum damlayı gece verdim diye mı fayda etmedi anlamadım, gaz çıkarınca da çok koku oluyor kaka sanıyorum yok malesef 😭