lceLady eğitim araştırmada çalışıyorum hastalar MR randevusu çok zor buluyor 1 ay sonrasına randevu veriyoruz bakıyorum neredeyse gece yada gündüz farketmiyor %80 civarı MR çektirmeye gelmiyor randevu verirkende bi ton laf işitiyoruz çok uzak tarih gece vs vs sadece poliklinik randevuları olsa keşke kimse düşünmüyor maalesef