babytwo benim bebeğim de boynu pişik olmuştu dışarıda üzerine peluş tulum giydirdim diye 2 hafta kadar geçmedi bephantol krem sürüp rahatlatıyodum şu salgın zamanı doktora götürmek istemedim tam geçmiyodu ama hafifliyordu kıZarıklık. Salyası var diye kehribar iyi geliyomuş kolyesini aldım taktım mucizevi bi şekilde o geçirdi son 1 haftadır kızarıklık vs yok ben kolyeye bağladım😀😀