Kızlar ikisine aydır para yardımı alıyordum dogalgaz parası da yatmisti fakat az önce e devlete girdim
Sosyal Yardım Başvurunuz, eşimin ismi yazıyor adlı kişinin yapmış olduğu ve henüz değerlendirilmesi tamamlanmamış sayılı başvurusunda, başvuru sahibi ya da hanede yaşayan kişi olarak bulunduğunuzdan alınamamaktadır
Yazıyor bu ne demek bilen var mı