Kubratac Çocuklarınıza yaklaşımınız çok güzel. İkisi de ilgiden sevgiden eksilmemesi lazım. Anne bebek arasındaki en önemli bağlardan biridir meme çocuklar bu bağa çok önem verir 4.5 yaşındaki oğlum küçüklük fotoğraflarını gördüğü zaman hala aklına gelir ve benden açmamı ister açmam ama göğsüme yatırırım hala bu geçmiş değil ama emmeme durumunun da idrakında ben büyüdüm diyor mesela. Kızınızda da bu devam edebilir siz kardeşini emzirirken haliyle bu tepkiler normal. Sürekli anlatmanız lazım ona şefkatle yaklaşması gerektiğini, büyüdüğü zaman beraber oyunlar oynayacaklarını, ikisini de çok sevdiğinizi hem sözle hemde davranışlarınızla göstermeniz lazım, sorumluluk vermek lazım kardeşi ilgili ona daha yakın hissetmesi ve artık beraber yaşayacaklarının bilincinde olması için. Eminim bunları sizde biliyor ve yapıyorsunuzdur. Bunlardan en önemlisi anne baba olarak ikisine de eşit sevgi ve ilgi. Yardım alabilirsiniz çok zorlanıyorsanız size nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini daha detaylı şekilde anlatırlar. Bu yaşadıklarınızda hep böyle devam etmeyecek elbet bir süre sonra birbirlerine alışacaklar bu sefer ablanın kardeşine sevgisi şefkati ve koruma içgüdüsü gelecek. 💜