Ayy sakın üzülmeyin kızlar benim bebeğim 6 aylık oldu son 2. Haftadır başladı gülmeye şimdide ağzı kapanmıyor biri laf atsa da gülse. Çok takıyordum bu kız niye gülmüyor diye doktoru mizacı öyle demişti ama yakın arkadaşlarımla birer ay araykla doğurduk onların bebekleri kikir kikirdi bizde tebessüm bile yoktu. O kadar korkuyırdym ki otizm mi diye. Birden neşeli bir karaktere dönüştğ çocuğumun zoru varmış iki diş birden patkattı bilmiyorum onunla mı ilgili ama ondan sonra gülüyor dişleribi gösteriyor sürekli 😅 ama fiziksel gelişimi hep iyi gitti arkadaşlarımın bebeklerini dönemezken benimki fink atıyordu. Bir şeye uzanma kavrama hep vardı. Hep takipteydi ama çok ciddi bir yüz ifadesi vardı. Hiç gülmicek diyordum ya. Bir yerde de 4.aya kadar normal yazıyordu ee biz 4 dü de geçtik ne olacak diye korkuyordum ki şimdi mutlu ve güleç bir bebe . Hiç korkmayınn