birkzannesi Annelerm bebişin gazı için rezene çayı içen oldu mu çok duydum ama faydasını gören var mı
sedaelif birkzannesi rezenenin gaz için olduğunu bilmiyorum canım . Ben çok süt arttırması için içiyordum. Gaz için kimyon içtim. Açıkcası kimyon ve rezene yi karıştırıp çay yapıp içiyordum. Günlük 5 bardak falan sütümde arttı gazda olmadı şükür.
Melisuzunoglu birkzannesi bende rezene iciyorum gaz icinde ayni sekilde kimyon duydum rezene yapip kimyonu kaynatip suyundan ekleyip icebilirsin
birkzannesi sedaelif süt yaptığını biliyorm ama aynı zamanda gaz da çıkarıyormş bulunmaz nimet yani 😆
Melisuzunoglu birkzannesi iki turlude iciyorum vaktim zamanim varsa demleme yoksa hazir paket atiyorum hemen