5 buçuk aylık bebişim var , kaşık maması arada muz elma vs tattirdigim oldu . Zaten formül mama içiyor,.herkes yoğurtta yoğurt diyor , hangi yoğurdu veriyorsunuz kızlar ? Hazır bebek için var mı , inek sütü alerjisi sıkıntı olur mu ? Yoksa çiğ inek sütünden ben mi mayalayayim?