Merhaba canım anneler. Bebeğim 2 ay 5 günlük. Evet bu aylarda bir uyku düzeni olmayacağını biliyorum fakat aşağı yukarı 1 aydır akşam 9 da yatar gece 12-1 gibi emmeye kalkar tekrar uyur sonra iki saatte bir kalkardı buna alışmıştık. Bir iki gündür evet 9 da yatıyor ama 12 de emmeye kalktıktan sonra bir daha belki 40 dakikada bir kalkıyor benim yatmamla kalkmam bir oluyor, hiç dinlenemeden güne başlıyoruz. Gündüz uykuları 10 dakikaya düştü, yarım saat bile yatsa ben de yatıp dinleneceğim, sütüm azalacak korkuyorum. Ve sürekli bir ağlama hali de peydah oldu ne yapacağımı şaşırdım. Bu dönemi geçirmiş ve her şey düzene girmiş annelerin yorumlarına çok ihtiyacım var. Bazen sinirleniyorum ona kızmamak için dişlerimi sıkıyorum, sonra böyle şeyler düşündüğüm için kötü bir anne olduğumu düşünüp ağlıyorum hasta hasta. Bu dönem geçecek mi bebeğim eskiye dönecek mi anneler 😢