Melissadgnn benim 3 tane çocuğum var üçünde arası yakın oğlumla kızımın arası 1.5 yaş 2 ay önce tekrar kızım oldu 3.ile 1.arası 4 yaş 2.ile 3.arası 2 yaş araları yakın olduğu için iyi oluyor bazen çok bunaltıyorlar ama olsun bu günler de geçici oğlum doğduğunda çok hasta olmuştu yemeği Binnazla yerdi sonra 2. Kızım oldu kızım ek gıdaya geçince baktı kardeşi yiyor kıskançlığına yemeye başladı iştahı arttı yani kardeşine yürümeyi filan öğretti kızım doğduğu zaman Corona geldi hiç dışarı çıkmadık ama birbirlerine arkadaş oldular beraber oynadılar hep şimdi bide 2 aylık kardeşleri var çok seviyorlar gelip gelip öpüyorlar yani arasının yakın olması güzel oluyor bi seferde büyür çıkarlar inşallah… Bi insanın kardeşinin olmaması çok kötü ben tek çocuğum hep bunalıma gire gire büyüdüm çok zordu böyle derdimi oturup da anlatacak kimsem yoktu kuzenlerime anlatırdım onlar da annesine anlatırdı anneleri de 1e 10 katarak tüm sülaleye anlatırdı🤦🏻♀️🤷 arkadaşıma anlatırdım ya içten içe sevinir dalga geçerdi yada o da 1e 10 katarak herkese anlatırdı öyle yani bi kardeşimin olmasını isterdim… Rabbim evlâdlarının acısını göstermesin vatana millete hayırlı evlat olsunlar inşallah Rabbim analı babalı büyütsün kötülerin şerrinden saklasın Rabbim kötülerin gözüne gözüktürmesin inşallah ♥️❤️🧿🥰