Omersaff1 canım merhaba, oğlum şuan 4 yaşında ama bizde de 2 yaş da aynı sorun vardı. 3 yaşına geldi hala cümlesi yoktu. Anaokuluna yazdırdık ve açıldı. İnsan anne olarak çok üzülüyor yıpranıyor sanki hiç konuşmayacakmış gibi. Açılacaktır zamanla Allah’ın izniyle. Diğer hareketlerinde farklılık görüyorsan mutlaka bi doktora git görmesinde fayda var. Biz de herşeyi biliyordu ama resmen tembellik yapıyordu