kidso Benim bebeğimde 2 hafta önce öyleydi tam 8 aylikken 39.5 derece ateşle acile gittik iğne yaptilar atesi yarım saatte düştu ama sabah tekrardan 38.5 çıktı ve calpol vermeme rağmen düşmedi ateşi tekrardan hastaneye götürdüğümuzde dolven şurup verdiler iyi geldi ateşi düştü doktor kan tahlili yaptı sadece soğuk algınlığı dedi 2 gün dolven kullandim cok şükür toparladı. Bir kan testi yaptirmanizda fayda var. Ona göre sizde ilaç verirsiniz. Çok geçmiş olsun