Bebeğim 3 ay 9 günlük birkaç gündür emmesinde problem yaşıyorum emerken sürekli bi ıkınma halinde bir şey onu rahatsız ediyor kakasını sürekli yapardı 1 aydır falan 3-4 günde anca yapıyor ve gazı da kokulu olmaya başladı kendimi ve bebeğimi üşütmedim yediklerime de dikkat ediyorum böyle olanlar var mı? Acaba bağırsaklarında bir sorun mu var