4 aylık bebeğim ellerini yumruk yapıp göğsüne getiriyor bunu her zaman yapmıyor çıplakken ve banyo yaptırdığım da gün için de de ara ara yapıyor nörologa gittik bişey yok ama fizik tedavi alabilirsiniz dedi fizik tedaviye başladık doktor evde yapmam gereken hareketler gösterdi yapıyoruz zaten normal oyun oynarken yapılan hareketler aslında çocuk doktorum (serebral palsi) olabilir diyip bizi korkuttu nöroloji bunu ben bile olabilir diye söylemiyorum beyni yeni gelişmekte olan bir bebek nasıl söylemiş günlerdir hastalığı araştırıyorum kafayı yemek üzereyim siz bu aylar da neler yaşadınız ben normal olarak görüyorum hepsini ama eşimle darmadumanız yüzünü peçeteyle kapattığımda çekip almıyor şuan normal mi bu bi tek gösterilen hareketler de bunu yapmıyor ama 3 aylıkken dönmeye başladı mesela kafasını 2. Aydan beri dik tutuyor lütfen yazın anneler sizin nasıl dı ?