Leylaeyvvv Merhaba rahimden parça aldırdım ve sonucu ekliyorum doktor kötü dedi sonucuma onkolojiye gitmen gerekiyor dedi bilenler açıkca yazabilir mi
sirineyavrusu Leylaeyvvv kuzum bununkim nerden bilsin hemen git tabi onkolojiye oyle dediyse gec kalma
Gencanneyim Leylaeyvvv Çok geçmiş olsun. Az internette baktım da sanırım kanser teşhisi. Belki yayıldığı alan az ise orayı kesecekler kürtaj derken onu demiş olabilirler. İçiniz ferah tutun rahim kanseri çok geç ilerliyor. Benden de pazartesi biyopsi alınacak.
Woody Leylaeyvvv Kanser olsanız tanı kisminda ca ifadesi olur.geçmiş olsun Düzensiz proliferatif endometrium, endometriumda gelişen kanserli olmayan bir değişikliktir,
DerinOlgun Leylaeyvvv korkmayın kanser değilsiniz, kanser öncüsü lezyon olabilir. Yani kanser olmadan değişiklikler görülmüş rahim dokusunda. Önlemini alır doktorlar içinizi ferah tutun, çok geçmiş olsun