Hanımlar merhaba, bebeğim 6 ay 8 günlük yavaş yavaş ek gıdaya geçmeye çalışıyoruz. 6 ay olmasına rağmen bebeğim uykuda çok sık kalkıyor geceleri çoğunlukla artık en az 4 5 saat uyuyabilmesi gerekli diye araştırdım ama ilk uykuya geçişimiz çok zor oluyor 1 1.5 saat içinde 2 3 kere kalkıyor bir de uyuduğunda da en fazla 3 4 saat uyuyordur o da iyi günümüzde yani saat başı kalktığı da oluyor genel de 2 saatte bir hep beslenmeye kalkıyor yada sadece emzirince uykuya geri dalıyor. Size sorum şu sizler uyku öncesi herhangi bir öğün yaptırdınız mı 6 aylıkken ya da yaptırıyor musunuz. Sanırım süt yetersiz geliyor olmalı ki doymuyor çocuk diye düşünmeye başladım
Bu arada not olarak ekleyeyim bebeğimi emerken uyutuyordum gece sürekli bu emme durumunu arıyor düşüncesiyle ayakta sallayarak uyutmaya başladım yine de devam ediyor bu durum. Emzik tutmadı emzikle uyumuyor yani. Önce uyku düzeni kurabilmek daha sonrasında desteksiz uykuya geçebilmek istiyorum