Semiz-1 İçinizi rahat tutun neler neler dediler çok korktum ama, şükür ki çok hafif atlattık. İlk gün huzursuzluğu oldu sadece kolunu hareket ettirdikçe cıngan çıkartıyordu🥹 Bende aşı olan kolunu sardım yarım kundak gibi. Sonra sakinleşti. Mor kutu Calpol yazıyorlar zaten. Ben ateşi olmasını beklemedim. Aşıdan bir kaç saat sonra yarım ölçek içirdim. Sadece ateş için değilde ağrısı varsada biraz hafiflesin diye. Çok rahatladı. Kesinlikle denemenizi tavsiye ederiim💛