Fyzannesi Kızlar bebeğim 1 haftalıkken saçlarını kesmiştik 4 aylık olduk hala seyrek saçları bi çıkmadı 🤷🏻♀️ Zeytinyağı sür falan diyorlar napmam lazım
Wanderlust Fyzannesi 4 aylik bebekten niye sac bekliyorusnuz ki sac genetiktir kazitsaniz da surekli kestirseniz de degisen birsey olmaz birakin zamani gelince cikar bazi bebeklerin 2 yas sonrasi cikiyor siz de bekleyin bebek bu her haliyle guzeller ellemeyin saclarina 🌸