Bizimde öyle yüksek çıkmıştı tekrar vermiştik sağlık bakanlığından dönüş olmadı. Başka sebepten dolayı hastaneye gitmiştik orada kan alınınca tsh değeri yüksek çıkmıştı. Birkaç ay hastaneye git gel yaptik sarılık değeri de yüksekti ikisi bir arada olunca her hafta kan verdik kontrol edildi sonunda normal değere düştü. Bebeklerin ilk aylarında olabiliyormuş korkmayın düşmese bile ilaç ile tedavi edilebiliyormuş sıkıntı olmuyormuş içiniz rahat olsun. Bende çok endişelenip korkmuştum çünkü