Hunilininbirii Kızlar neler almam lazım? Siz hangi markaları tercih ettiniz? Oioi almayı düşünüyorum parasını hakediyo mu sizce?
Alperin_annesi Hunilininbirii meyve filesini aldım sevmedi benimki midesi bulandı. Pipetini aldım bide onuda sevmedi 🤷🏼♀️ Tabak olarak e bebeğinkini kullanıyorum gayet memnunum. Kaşık kesinlikle silikon uçlu öneririm onunda myjey in 2 li olandan aldım e bebekten. Ek gıda malzeme olarak ta bebeklik diye bi mağaza var oradan bebek irmiği tam buğday unu bebek tarhanası aldım. En çok kullandıklarım da bunlar oldu. Bu şekilde :)
okuyor Hunilininbirii Ikea antilop mama sandalyesi , oioi kaşık , cam rende, karaca bölmeli çocuk yemek tabağı, Ikea buharda pişirici bunlar hep elimin altında olanlar. Oioi silikon vakumlu kapaklı kase almıştım. Gereksizmis.
Hunilininbirii okuyor kapaklı kase değilde bölmeli tabağı,kaşık bide önlüğünü almayı düşünüyorum. Teşekkür ederim ☺️
Hunilininbirii Asyaveannesi04 evet bende genelde herkeste onu görüyorum büyük ihtimal bende onu alıcam teşekkür ederim ☺️