Merhaba güzel anneler
9 ay civari bebeği olanlar gece uykulariniz nasil? bizim gayet iyiydi ama şu 2 haftadir geceleri hiç uykuya dalamiyor ya aglayarak uyaniyor yada ayaklarini surekli yatağa vururak kendisini uyandiriyor. Gunduz 2 uyku yapiyoruz kisa olursa 3 te oluyor bazen. Aksam 9 da gece uykusuna yatiriyorum mesela derin uyuyor ama 12 civari bizim odamiza aliyorum uyaninca bazen guzel uyuyor bazende uykusunda inliyor vs uyaniyor acaba diyorum agrisimi var calpol veriyorum birsey degismiyor sizlerde durumlar nasil