Deletedmom_875 Uzun süre mesela 1 2 yaşına kadar emziren çalışan anne var mi? Martta ise baslayacagim çok üzülüyorum emmeyi bırakır diye. 8 aylık olacak. Memeye çok zor alistirdik simdi de tam alıştı benim birakasim yok