Aras210922 Merhaba kızlar bugün bebeğime rota aşısının ilk dozunu yaptırdım . Yaptıranlar varsa herhangi bir yan etkisi oldu mu ateş kusma ishal ağrı filan şu an bişey yok bizde ama olursa temkinli olmak istiyorum şimdiden çok teşekkür ederim ☺️ 🙏🏻🌸
Momylion Aras210922 bizde yaptırdık herhangi bir yan etki yapmadı canım sizde de olmaz inşallah şifa olsun 🌸☺️