Seda42harun Kizlar bebegim iki gundur genelde gece durmuyor gaz sorunu var galiba anlamiyorum iki gogsum emiyor agliyo mama veriyorum arkasina hala araniyor agliyor doymuyormu gazmi anlamiyorum ne yapmaliyim
[silindi] Seda42harun ay gazı vardır ya benim kızım da öyleydi sadece memede rahatlıyordu 🤦🏻♀️ Benden sana tavsiye sütünün yeterli olduğuna inanıyorsan hiç mama verme her istediğinde emsin memede rahatlar en azından yavrum🥹
Zeyzey93 Seda42harun benim kızım 1 aylık bizde de aynı durum var her ağladığında emziriyorum o şekilde rahatlıyor
Anime Seda42harun benim bebeğimde 2 haftalık bugün başladı huysuzlanıyor uyumuyor. Bacaklarını karnına çekiyor ıkınıyor. Sizde de böyle mi durum?
Anime Seda42harun ne yapıcam bende şaşırdım. Ağladıkça emziriyorum. Emzirdikçe sanki daha da gaz birikiyor. Gazını çıkarıyorum ama yinede kalıyor sanki içerde.
Kaderr_r Emme refleksi ilk başlarda cok fazla ondan doysa bile emmek ister gazı vardır gazını çıkartın
Seda42harun [silindi] yok canm sutum iki gogsum emiyor snra kiziyor sut gelmeyince mamada bir iki kere verme caliyorum gunde surekli goguste tutuyorum
Ozge_efe_umay Seda42harun içeriğini okuyun bize yaramadı aşırı gaz ve karın ağrısı yaptı çocuk resmen perişan oldu
Ozge_efe_umay Seda42harun ben doktorumuza sordum içerikleri hemen hemen hepsi aynı ama ocean deneyebilirsin dedi ona da henüz cesaret edip başlayamadım
gulaydefne 41 günlük bebeğim , 10 gündür gece aglamalari ikinmalari başladı artık gaz damlası aldirttim dün akşam . Dayanamadım kıyamadım kızıma ,fakat şimdi daha da kötü niye böyle oldu acaba gaz damlası kullanan var mı aranizda