asyakusunannesii Busbus03 5 cm kistim var 2 hafta önce öğrendim ama ne kisti olduğu belli değil Ocak sonu emar istedi orda belli olacakmış 🙄🙄
Busbus03 Emir_mom Bana da doktor sezeryan yaparken çikolata kistin varmış onu da törpüledim demişti şimdi baktırmam gerekir tekrar sanırım şu an beş aylık olduk
Emir_mom Busbus03 Aynen siz yine de tekrar kontrole gidin. Doğum yapalı bir sene oldu yine kontrole gittim.