Kızlar selam kızım 13 aylık kan verdik kan ilacı bitti muayene için kan sonucu guatr yüksek çıkmış 15 gün sonra tekrar kan alıp bakalım dedi korku bastı kötü birşey mi bu kanı alırken çocuğum işkence çekti damar bulamadı patlatilar damarı felan kötü birşey mi korkmaya başladım boğaz enfeksiyonu gecirdimi yeni dedi yeni gecirmedi kurban bayramında geçirdi 🥺😞