Sevgili anneler canım kız kardeşim 35+3 de 42 cm 2.800 gram erken doğum yaptı dün kucağına alamadan kuveze aldılar solunumunda sadece sıkıntı vardı bu sabah 9 da bi aksilik olmazsa anneye vericez demişlerdi bugün sabah 9 oldu yok öğlen dediler öğlen oldu yok sonra kardeşim gitmiş bebeği görmeye ağzından köpükler gelmiş ve kan varmış her yerinde gördüklernde direk cocuk dokturuna söylemişler kardeşim doktor direk yukarı çıkmış yenidoğan yoğun bakımına normalde bugün rötgen çekilecekti ama entübe edilmiş bebeğimiz ve ciğerinde yırtık varmış. Bebeğimiz entübe ve yoğun bakımda kardeşim ayakta durmaya çalışıyor sütünü arttırmaya çalışıyor çok üzgünüm Allaha dua ediyorum ailemiz olarak elimizden geleni yapıyoruz sizlerden ricam bir dua Allah rızası için burasıda bir aile gibi kimin duası kabul olunacağı bilinmez Allahım tüm şifa bekleyen annelere babalara hastalara şifa versin lütfen bugün dualarınıza kardeşimin bebeğini kardeşime edermisimiz ? Uzun olduysa hakkınızı helal edin çok ama çok teşekkür ederim.