Baytimboz 15 aylık bebeğim var Ocak ayında işe başlayıp bebeğimi kayınvalideme bırakıcam ama bikaç aydır çok sık emiyor hem gündüz hem gece nöbetli de çalışacağım ne yapacağımı bilmiyorum emzirmeyi bırakmalı mıyım
Nur2021 Baytimboz ben nar eksisi surdum gogus ucuna, emmedi ama baya agladi kriz gecirdi, mecbur yikayip temizleyip verince anca uyudu 😅
Mybellam_21 Bizde 16 aylığız o kadar sık emmek istiyor ki hatta yapıştı mememe artık asla bırakmak istemiyor. Bıraktırmak istiyorum ama vicdan yapıyorum. 2 yaşına kadar idare etmek istiyorum ama çok bunaltıyor hiç inmiyor
Baytimboz Mybellam_21 bende aynıyım vicdan yapıyorum ama böyle de olmuyor yemek de yemiyor zaten emiyorum diye bıraksam daha iyi olacağını biliyorum ama o süreç ağlama krizleri beni korkutuyor ve hakkına da girecekmişim gibi hissediyorum arada kaldım açıkçası
Mybellam_21 Baytimboz aynen işte ne yapacağımı bilmiyorum. Ağlama krizleri beni korkutmuyor en fazla 1 hafta beni zorlar ama işte hakkına girer miyim bırakmasam 2 yaşına kadar idare mi etsem. Ama bilmiyorum çok ikilemdeyim beni çok zorluyor yapışığız adeta