Ballinin_annesi MAK_080922_ benimki kimine yanlış gelebilir ama 9 aylık olacak 7. Ayın sonundan beri 3 öğün yiyor hatta iki üç haftadır ara öğün de koydum meyve veriyorum ara öğünlerde
oglumubeklerken MAK_080922_ tam.hatirlamiyorum ama 8.aydan beri halan 3 öğün yiyor sanırım 10.aydan beri de 1 ara ogunle toplam 4 öğün
CizerBirAnne MAK_080922_ 9-10 ay civarı başlanıyor genelde. Ben kızımın durumuna göre ilerledim, 9.ayda başladık.
AselBebekveAnnesi Muges4 ara öğünlerde neler veriyorsunuz ben 3e çıkarmayı düşünüyorum ama ne vereceğimi bilmiyorum
Muges4 AselBebekveAnnesi ara öğün genelde yoğurt, kefir, meyvelerden, bazen formül mama yani elime ne geçerse aslında. Sabah zaten kahvaltı, öğlen çorba, akşam yemek yoğurt ya da çorba yoğurt şeklinde gidiyoruz şuan
Sibel83 Ballinin_annesi kızımda doludolu 7 aylık Ne zaman emziriyorsunuz 2 öğün veriyorum ben ama cersem yer maşallha Yemediği yok
MrzBaby Benim oğlumda 13 aylık ne yapacağıma şaşırıyorum artık siz neler yapıyorsunuz banada fikir olsun
Ballinin_annesi Sibel83 benimki sadece mama alıyor her uyku öncesi mutlaka süt ister o zaman biraz yapıp biberonla eline veriyorum uyuyor öyle. Tabi iştahı her zaman aynı olmuyor az yediği zaman süte yükleniyor