Mamacitaa Bebeğime küçüklüğünden beri ne özel günlerde ne de hiç bir zaman ayakkabı giydiremedim şimdi yürümeye başladı ve dışarı çıkınca çok ağlıyor çıkarıyor bu durumu yaşayan var mı